Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Deplasman diyetini denediniz mi?

Deplasman diyetini denediniz mi?

Çevresel uyaranlar, tahrik eden yüksek kalorili yemekler sizi yolunuzdan mı çıkarıyor?

Diyetinizi evinizde, iş ortamınızda kısacası alışık olduğunuz çevrelerde rahatlıkla sürdürüyorsunuz da deplasmana çıktığınızda mı tökezliyorsunuz?

Çevresel uyaranlar, tarik eden yüksek kalori yemekler sizi yolunuzdan mı çıkarıyor? İşte bu gibi durumlarda hazırlıklı olmak, hataya düşmemek için nasıl davranmanız gerektiğini bilmek çok önemlidir.

Dışarıda yemek yerken de kontrollü gitmek, diyetinize ihanet etmeden doğru seçimler yapmanız mümkün yeter ki isteyin ve menünün dilinden anlayın.

Küçük bir farkla süper menü ister misiniz? Kahvenizin yanında 1 dilim cheesecake alır mısınız?

Bir pizza alana ikincisi bedava şeklinde tuzaklar ya da arkadaşlarınızla çıktığınız bir akşam 'Bugün ye yarın diyete girersin' kandırmacaları ya da 'Bütün hafta çalıştım bugün kendime ödül vereyim' psikolojisi ile fazlaca yemek her dışarı çıkanın karşılaştığı sorunlardan sadece bir kaçıdır, korkmayın yalnız değilsiniz.

1. Mönünün dilini doğru deşifre etmeyi öğrenin. Bunun için özellikle aşağıdaki pişirme yöntemleri ile hazırlanmış yemeklerden uzak durun.

Au gratin (ograten): Peynir, un ve yağ soslu.

Bearnaise: Beyaz şarap, yumurta sarısı, soğan, sirke, tereyağı ile hazırlanan soslu.

Hollandaise: Yumurta sarısı, sirke, tereyağı ve limon suyu karışımıyla hazırlanmış.

Escalloped: Yemeğin, üzerinde ekmek kırıntısı ve sos ile fırınlanması.

Salamura, tütsülenmiş, marine edilmiş, soya ve krema soslu, veya bilmediğiniz, garsonun da tarif edemediği karışımlardan, tereyağında kızartılmış, galeta unlu, mayonezli, derin yağda kızartılmış yemeklerden uzak durun.
1766
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.