Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Bu diyette her şey yeniliyor!

Bu diyette her şey yeniliyor!

Uzun sürede dengeli kilo verilebilecek bir diyet. 2-3 ay boyunca uygulayabilirsiniz.

Hedef: Haftada ortalama 2 kilo.
Günlük kalori: 1300 Kcal

1. gün

Sabah: Şekersiz çay, kahve, iki dilim ekmek, ceviz büyüklüğünde tereyağı, bir meyve.

Öğle: Izgara biftek, sebze, meyveli yoğurt.

Akşam: Izgara et, bakliyat, bir-iki dilim ananas

2. gün

Sabah: Şekersiz kahve, çay, az yağlı süt, yulaflı müsli.

Öğle: Rendelenmiş sossuz havuç, balık ve haşlanmış patates, bir kase yoğurt.

Akşam: Izgara biftek, sebze yemeği, yağsız beyaz peynir, bir meyve, bir dilim ekmek.

3. gün

Sabah: Şekersiz çay, kahve, az yağlı süt, bir meyve.

Öğle: Sossuz salata, haşlama patates, bir kase yoğurt.

Akşam: Sebze çorbası, haşlama balık, pilav, bir kase yoğurt

4. gün

Sabah: Şekersiz çay, kahve, üç dilim tahıllı ekmek, bir ceviz büyüklüğünde tereyağı, bir kase yoğurt.

Öğle: Az yağlı kıvırcık salata, tavuklu pilav, beyaz peynir, bir meyve.

Akşam: Tavuk salamı, limonlu salata, meyve salatası.

5. gün

Sabah: Şekersiz çay, kahve, iki dilim ekmek, bir ceviz büyüklüğünde tereyağı, bir meyve.

Öğle: Sossuz salata, iki dilim tavuk salamı, mercimek, bir yoğurt, bir meyve.

Akşam: Sebze çorbası, iki küçük patates, beyaz peynir.
1413
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.