Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Aynı egzersizlerle daha fazla kilo verin!

Aynı egzersizlerle daha fazla kilo verin!

Biliyoruz siz asla tembel bir kadın değilsiniz. Koşuyorsunuz, bisiklete biniyorsunuz ama buna rağmen egzersizlerin pek faydalı olmadığını hissediyorsunuz. O halde bu haberi mutlaka okumalısınız!

Güncellenme tarihi: 28.04.2014
Aynı egzersizlerle daha fazla kilo verin!
Küçük fakat güçlü değişiklikler ile egzersiz rutininizi güçlendirin! Herkesin kendi egzersiz rutini vardır ve bu rutin bizi endişelendirir. Bir şeyin tanıdık olması -özellikle de terleme bölümüne gelince- rahatlatıcı olabilir; ancak etkili değildir. Aynı şeyin tekrar tekrar yapılması, kaslarınızı "Bunu yapabiliyorum!" şeklindeki bıkkınlığa sevk eder ve daha az kalori yakmaya başlarsınız.

İyi haber:
Daha etkili sonuçlar almak için şu andaki egzersizinizden vazgeçmeniz gerekmez. O egzersizinizi nasıl revize edeceğinizi bilmeniz yeter. Daha fazla kalori harcatan ve daha fazla yağ yakan ultra-verimli bir egzersiz için ülkenin en iyi fitness eğitmenlerinin verdiği aşağıdaki ipuçlarını izleyin.

Koşu bandı
Konfor bölgeniz

Programınızdaki tempo ile yürüyerek veya koşarak uzun adımlar atmalısınız.

Daha fazla yağ yakın!
Zıplamayın! Los Angeles'ta fitness eğitmeni olan Gunnar Peterson; zıplamayın; bir alerji ilacı reklamında değilsiniz, tarlalar veya çiçekler arasından koşmuyorsunuz. Yukarı-aşağı değil, ileri doğru hareket edin diyor. Peterson şöyle devam ediyor: "Dikey olan her şey, boşa harcanan enerji demektir. Bunun size bir faydası olmaz. İlerideki şeye odaklanarak, daha hızlı gidersiniz ve daha kısa sürede daha fazla kalori yakarsınız."

Kalça kaslarınızı sıkın!
New York City Chelsea Piers'ta bir fitness eğitmeni olan Jan Griscom ayak parmaklarınızı iterken, kalça kaslarınızı sıkın diyor. Arka bölgenize odaklanarak, kası sıkıştırır ve güçlendirirsiniz Böylece kalçanızın etrafını çevreleyen yağı değil, kendisini yıldız haline getirirsiniz. Daha fazla kasınız oldukça, bunu korumak için daha fazla kaloriye ihtiyacınız olacak ve daha fazla yağ yakacaksınız.

Kaslarınızı zorlayın!
Egzersizin sonunda saatte 4 ilâ 5,5 kilometreye kadar yavaşlayın. 30 saniye durun, 30 saniye yürüyün; 30 saniye geriye, 30 saniye ileriye yürüyün; kenarda durun ve 30 saniye boyunca sağ ayağınız öne doğru çekin. Sonra sol ayak önde olarak bu hareketi tekrarlayın.

Peterson, ileri doğru yürürken harekete geçmeyen başka kasları da hareket ettireceksiniz diyor. Bu da o kasların -ve yanınızdaki koşu bandında bulunan kişinin de- şaşırması anlamına geliyor. Böylece daha fazla kalori yakarsınız.

Fiks form
Yavaşça yürüyün. Koşucular, eklemlere gelen darbeyi en aza indirmek için ayaklarını yere hafifçe indirir. Siz de böyle yürüyün; yumurta üzerine basacakmış ve onları kırmak istemezmiş gibi yapın. Adımlarınızı kontrol etmek için hızınızı azaltmanız gerekebilir.

3358
YORUMLAR

bence çok yorucu

sevim kolay 10.01.2009 21:38:55
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.