Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Anti selülit beslenme

Anti selülit beslenme

Selülite karşı evde kolayca hazırlanabilen beslenme önerileri...

Güncellenme tarihi: 13.01.2014

Portakallı ıspanak salatası

Malzemeler: 100 gr. ıspanak yaprağı, 1 portakal, yarım kırmızı soğan, 3 adet çiğ badem, 3 adet çiğ fındık , 1 tam ceviz.

Hazırlanışı: Ispanakları iyice yıkayın. Salata kurufucusunaa kuruttuktan sonra elle doğrayın. 1 portakalı zarlarını mümkün olduğunca ayıklayarak küçük parçalara ayırın. Soğanı ince ince piyazlık doğrayın. Ispanak salatanıza yağlı tohumları ekleyin. Tum malzemeleri geniş bir kasede harmanlayıp, servis yapacağınız tabağa yerleştirin.Sosu için: Yarım çay bardağı portakal suyu, ¼ portakal kabuğu rendesi, ¼ limon kabuğu rendesi. 1 çorba kasığı zeytinyağı, deniz tuzu (istenildiği kadar) kullanın.

Kuşkonmaz kavurma

Malzemeler: 1 demet kuşkonmaz, 2 adet taze soğan, 1 çay kaşığı toz kırmızıbiber, 1 çay kasığı salça, 2 çorba kasığı zeytinyağı

Hazırlanışı: Taze soğan ve kuşkonmazı küp küp doğrayın. 2 çorba kasığı zeytinyağı ile kavurun. Üzerine 1 çay kaşığı salça ve 1 çay kaşığı toz kırmızıbiber ekleyin. Kısık ateşte 10 dakika kapağı kapalı bir kapta pişirin.Special somon

Malzemeler: 4-5 dal dereotu, 2 küçük parça taze zencefil, 2 diş sarımsak, 150 gr. somon balığı

Hazırlanışı: Havanda dereotu, zencefil ve sarımsağı iyice dövün. 150 gr. somon balığı üzerine 1 -2 bıçak darbesi ile çentik yapın. Hazırladığınız sosu balığın üzerine iyice yedirin. Isıya dayanıklı kabın içerisine; hazırlamış olduğunuz somon balığını, 2 adet çeyrek ayva dilimini, 2 adet çeyrek elma dilimini, 3-4 adet dilimlenmiş soğan halkasını yerleştirin. 200 derece fırında pişirin.Kabak fileto

Malzemeler: 1 orta boy kuru soğan, 2 adet yeşil soğan, 1 adet limon, Yarım çorba kaşığı un, yarım çay bardağı su

Hazırlanışı: Küp küp doğradığınız kuru soğanlarınızı, 1 çorba kasığı zeytinyağında pembeleşinceye kadar kavurun. Üzerine yapraklarıyla doğradığınız taze soğanı ekleyin. 1-2 kez hepsini çeviraikten sonra kabak filetolarınızı da ilave edin. 1 küçük kasede 1 limon suyu ve 1 çorba kaşığı unu karıştırın. Karıştırdığınız sosu yavaş yavaş kabaklara ekleyin. Üzerine yarım çay bardağı su ekleyin ve kısık ateşte pişirin.

14017
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.