Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!

6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!

Hayalindeki sıkı kalça ve bacaklara kavuşmak için yapman gereken ilk şey haberimizi okumak. İkincisi ise haberimizdeki hareketleri her gün tekrarlamak...

Güncellenme tarihi: 29.04.2014
6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!
Pilates, bireyi hem fiziksel hem de zihinsel olarak geliştiren her derde deva bir spor. İstanbul Mariott Hotel Asia'daki Palestra Fitness Merkezi'nden Aerobik Baş Antrenörü Gülderen Topuz, Womens Health için altı pratik pilates hareketi önerdi. Bu hareketler kalça, bacak ve sırt kaslarını çalıştırarak kısa zamanda forma girmeni sağlayacak. Bu egzersiz programını haftada en az üç kez düzenli olarak uygula. Bir ay sonra değişimi fazlasıyla hissedeceksin.

Womens Health

Haberin devamı için tıklayın!

Kilolarından doğal yöntemlerle kurtulmak ister misin?


Kışın kilo vermenin püf noktası!


Sağlığını riske atmadan bir ayda 8 kilo ver!
4163
YORUMLAR

haberin devamını okursanız yorumları görürsünüz arkadaşlar...

banu 28.01.2010 16:33:58

haberin devamini oku derseniz gorurusunuz zaten orda var..

ad yok 27.01.2010 18:32:33

ii hoşda hareketler nerede o 6 hareti nereden bileceğiz:(

deniz eralp 27.01.2010 12:02:41

6 hareket nerede?

dilek dinçer 27.01.2010 10:50:28

Sadece başlığı açıklamak için mi yazdınız sıraladığınız 6 hareket nerde

semiha şekjer 27.01.2010 10:37:48

ee hareketler nerde??

isimsiz 27.01.2010 09:45:12
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.