GeriModa Trendleri Vitrinlerde rekabet artıyor
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Vitrinlerde rekabet artıyor

"Yaz alışverişiniz çoktan bittiyse sizin için üzgünüz demekten başka yapacağımız bir şey yok çünkü ünlü markaların yeni ürünleri öylece durmuş size bakıyor ve almanızı bekliyorlar."

Etam artık Türkiye'de

Dünyaca ünlü Etam hazır giyim ve iç çamaşırı koleksiyonuyla artık Türkiye'de...İlk mağazasını Nişantaşı'nda açacak olan firma bin ayrı model ve her ay değişen "light" koleksiyonlar sunacak. 20 ila 40 yaş arası trendleri kaçırmayacak olan kadınlara seslenecek olan Etam bu yılın modası olacak...

Escada manolyaları

Manolyalar saçlarda, çelikler bileklerde...Nasıl mı? Basit. Escada'nın ilkbahar/yaz koleksiyonun ana teması, pastel renkler, çiçekler ve böcekler. Pastoral koleksiyonun aksesuarları, derv manolyalar, uçuşan şifonlara takım oluyorlar. Escada Sport, Couture ve Accessories olarak, her üç temanın da indirimde olduğu markanın en seksi modelleri hala askıda. Çelik bilezikli Panerai saat ise, Makpaş A.Ş.'nin yeni ithal ettiği bir marka. Denizcilerin tercih ettiği bu saat hem eylem hem boylam hesaplarını yaparak , geminin kesin konumlarını belirliyor. Paneria'yı Nişantaşı'nda ve Akmerkez'de bulabilirsiniz.

T-box

Beymen'in yeni tişörtü, tam 13 milyon 950 bin liraya satılıyor. Ve bu tişörtün fiyatının cazibesinden midir bilinmez bu küpümsü şeyden her dakikada bir tane satılıyormuş.

Zeki Triko'da beyaz bir başka

Beyaz plajlar, beyaz kumlar, beyaz yazlar ve ardından beyaz geceler...Zeki Triko'nun yeni koleksiyonunda tabii ki, çiçekler, böcekler, palmiyeler desen olarak varlar. Ayrıca optik desenleri, ddoreler ve siyahlar da cabası. Ama beyazın altı bir başka çiziliyor. İç gösterme sorununa da, kullandığı ithal malzemeler ve astarlama tekniği ile meydan okunuyor.

False