Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Zeki Triko'ya bilimsel analiz

Zeki Triko'ya bilimsel analiz

Dokuz Eylül Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ömer Baybars Tek, mayo ve iç giyimin ünlü markası Zeki Triko'yu pazarlama analisti gözüyle inceledi.

Zeki Başeskioğlu'nu "İnsanların gereksinmelerine iyi odaklanmasını bilmiş bir idol" diye tanımlayan Tek, mayo çekimlerinde kullandığı mankenleri ünlü etmesiyle de tanınan Başeskioğlu'nun kişiliğinin, yarattığı markayla örtüştüğüne dikkat çekti.

Tek, Başeskioğlu için "1950'li yıllarda sabit dükkânı varken, bizzat pazarlara gidip coşkuyla kişisel satış yapması, bugünkü sanal (İnternet) perakendeciliği de içeren 'çok kanallı perakendecilik' ilkesi ile tam uyum sağlamaktadır" diyor.
(Radikal)
321
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.