Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Yeni Trend #WakeUpCall Kampanyası

Yeni Trend #WakeUpCall Kampanyası

ALS hastalığına dikkat çekmek amacıyla başlatılan kafadan aşağı buzlu su dökme akımı yerini başka bir akıma bıraktı...

Ünlüler, Suriyeli çocukların yaşadığı drama dikkat çekmek ve Unicef aracılığıyla bağış toplamak için sosyal medyada #Wakeupcall hashtag'iyle üç kişiye meydan okumaya başladı. Suriye’de savaşın ortasında kalmış çocukların ihtiyaçlarına dikkat çekmek amacıyla ünlüler sabah yeni kalkmış, makyajsız hallerini ‘Wake up call’ etiketi altında paylaşıyorlar.Dün gece ünlüler uyandıkları anda çektikleri selfie fotoğraflarını sosyal medyada paylaşmaya başladı. Önümüzdeki günlerde çok konuşacağımız bu fotoğraflar bir yardım kampanyası için paylaşılıyor. ALS hastalığını için düzenlenen Ice Bucket Challenge (ALS Bir kova buz gibi su sınavı) kampanyasına benzer biçimde kurgulanan Unicef'in yeni kampanyasının adıysa #Wakeupcall

Jemima Kahn, Jeremy Clarkson, Hugh Grant, Naomi Campell gibi ünlülerin destek verdiği kampanyanın amacı Suriyeli çocuklar için bağış yapmaya teşvik etmek. Birleşik Krallık UNICEF elçisi Jemima Kahn, kampanyanın amacının 6 milyon pound toplamak olduğunu söylüyor.

Unicef insanlardan uyandıkları anda çektikleri selfie fotoğraflarını #Wakeupcall hashtag'iyle paylaşıp, üç kişiye meydan okumasını istiyor. Amaç sosyal medya aracılığıyla Suriyeli çocuklar için düzenlenen yardım kampanyasına bağış toplamak. Bağışlar Unicef'in web sitesinden online olarak ya da SMS aracılığyla yapılabiliyor. Kampanyaya ilk destek ünlülerden geldi

8152
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.