Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Televizyonu bırak oynamaya bak!

Televizyonu bırak oynamaya bak!

Çocuklara yönelik yayın yapan Nickelodeon TV'den örnek uygulama! Televizyon en çok izlendiği saatlerde yayınlarına üç saat ara vererek, izleyicilerine 'dışarı çıkın ve oyun oynayın' çağrısı yapacak.

Büyük küçük herkesin gösterdiği çizgi filmlerin müptelası olduğu Nickelodeon televizyonu, en çok izlendiği saatlerde yayınlarına üç saat ara vererek, çocuk izleyicilerine 'dışarı çıkın ve oyun oynayın' çağrısı yapacak. 2 Ekim cumartesi günü öğleden sonra başlayacak kampanya, televizyonun en çok izlendiği saatlerde 6-11 yaş arasındaki 1.5 milyon çocuğa ulaşacak. Nickelodeon yayınına ara verir vermez, ekranda 'şimdi oyun zamanı' yazısı çıkacak.

Oyunun çocuktaki önemi
Çocukların artık okul dışında oyuna fazla vakit ayırmadığını söyleyen televizyon başkanı Cyma Zarghami, "Bu uygulamayla oyunun kendileri için önemli olduğunu bildiklerinden emin olmak istedik" diyor. Yapılan araştırmaların, çocukların bugün 15 yıl öncesinden daha fazla televizyon izlemediklerini gösterdiğini ifade eden Zarghami, bütün gün çocukları televizyonun başında tutmaya çalışan bir televizyon kanalının onları oyuna teşvik etmesinin ilginç bir durum olduğunun farkında olduklarını söyüyor.

Maliyeti 10 milyon $
'Haydi oyuna' kampanyası reklam kaybından dolayı Nickelodeon'a 10 milyon dolara mal olacak. Bu kayıp diğer kuşaklarda yayınlanacak ekstra reklamlarla telafi edilecek. Kampanya sadece bir gün üç saatliğine televizyon yayınını durdurmaktan ibaret kalmayacak ve televizyon 10 ABD şehrinde duyurusunu Denzel Washington ve Hillary Duff gibi ünlülerin yapacağı 'oyun günleri' de düzenleyecek.
335
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.