Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Modacılar ayakta

Modacılar ayakta

Gizia firmasının Tuğçe Kazaz'la yaptığı yaz kampanyası çekimlerinin, THY'nin uçaklarda dağıtılan yayın organı Sky Life Dergisi tarafından açık bulunup yayınlanmamasına moda dünyası tepki gösterdi.

Cengiz Abazoğlu (Modacı)
  • Çok şaşırdım

    Türk moda ve tekstili adına uluslararası platformda adımızdan söz ettirmek ve markalaşmak için son yıllarda büyük bir çaba içindeyiz. Böyle bir dönem içinde THY gibi ülkemizin yurtdışındaki markası olmayı başarmış bir kuruluşun ülkemizi yurtdışında başarıyla temsil eden bir Türk markasının kampanyasına karşı olan tutumu son derece çelişkili ve şaşırtıcıdır.

    Arzu Kaprol (Modacı)
  • Endişe verici

    Ülkemizin en gurur verici kurumlarından biri olan THY'nin bu yaklaşımını ülkemiz açısından endişe verici buluyorum.

    Dilek Hanif (Modacı)
  • 3 adım geri

    Ülkemizi uluslararası platformda temsil ettiğine inandığım bir Türk markası olan Gizia'nın 2006 yaz kampanyasını dünya standartlarında buluyorum. Estetik değer taşıdığına inandığım fotoğraf karelerindeki dekoltenin, olması gerektiği kadar olduğunu düşünüyorum. Sky Life'ın tutumu ve benzeri anlayışların bizi bir adım ileri götürürken 3 adım geri çektiği inancındayım.

    Hakan Yıldırım (modacı)
  • Anlamadım

    Bir moda tasarımcısı olarak Sky Life'ın bu yasakçı tavrını ve tutumunu son derece garip ve anlaşılmaz buluyorum.

    Tuğçe Kazaz
    AB'ye girme yolunda demokratik ve çağdaş bir ülke profili çizmeye çalışırken bu tarz uygulamaları çok anlamsız buluyorum. Sky Life dergisinin bu yasakçı tavrı hiç demokratik ve medeni gelmiyor bana.
    (Hürriyet)
  • 337
    dahafazlası
    YORUMLAR
    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.