Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Mışıl mışıl uyumanın 10 yolu

Mışıl mışıl uyumanın 10 yolu

Stres, gürültü ya da sağlık sorunlarınız nedeniyle uykusuz geceler geçiriyorsanız, 10 basit öneriye kulak verin...

* Yatmadan önce kahve, kola, sigara, çikolata ve alkolden uzak durun.

* Uykusuzluğa yol açan fiziksel ve ruhsal problemlerinizi çözün.

* Egzersiz yapın.

* Ilık süt ve papatya çayı için.

* Gece ılık suyla banyo yapın.

* Odanız havadar, karanlık ve temiz, yastığınız ise yumuşak olmalı.

* Gün içerisinde uyumayın.

* Aynı saatlerde yatın.

* Yatağı uyumak ve seks yapmak için kullanın. Yatağınızda kitap okumayın, TV seyretmeyin ve yemeyin. Akşamları 30 dakikadan fazla TV seyretmeyin.

* Stresinizi nasıl giderdiğinizi bularak, yeni birtakım alışkanlıklar edinin.
350
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.