Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Metroseksüelin acil ihtiyacı

Metroseksüelin acil ihtiyacı

Erkeğin cildinin kadından geç, ama daha 'ciddi' biçimde kırıştığını belirleyen kozmetik firmaları, erkek bakım ürünlerine ağırlık verdi. Erkeğe özel göz çevresi, vücut, el, ayak kremleri kapışılıyor.

Bir zamanlar tıraş kopüğü ve losyonu dışında bakım malzemesi bilmeyen biz erkekler, artık mağazalardaki çeşit çeşit 'yakışıklılık malzemeleri'ni seçebiliriz. Erken kalkıp jimnastik salonuna giden, jogging yapan, beslenmesine özen gösteren, iyi ve modern giyinmeyi seven yüzyıl erkeği için firmaları kolları sıvadı. Biotherm, Clarins gi-bi markaları, erkekler için özel kremlerle gündemde.

Kadınlara kıyasla daha kalın ve dayanıklı olan erkek cildi, geç ancak daha 'ciddi' yaşlanmaya uğruyormuş. Uzun süren laboratuvar çalışmaları sonucunda, yaşlanmayı geciktiren tıraş sonrası kremler ve nemlendiriciler dışında yine erkekler için üretilmiş göz kremi, vücut, el ve ayak kremleri kapışılıyormuş! Jean-Paul Gaultier'nin iki yıl önce kendine has üslubuyla bir defile esnasında lanse ettiği erkek makyaj malzemeleri, biraz karikatürsel içerikli olsa da bir hayli ilgi uyandırmıştı.

İşin içinde Gaultier olunca klasik bir-iki krem beklemek yanlış olurdu zaten. Gaultier'nin ürün çıkarma zamanlaması, David Beckham'ın metroseksüelliğin sembolü olarak ortaya çıkmasıyla çakıştığı için daha da ilginçleşti. Türkiye'deki pop star programlarına bakmak yeterli, bu işin popü-ler olduğunu görmek için. Perihan Mağden ve Nur Çintay o kadar güzel yazdılar ki, taa Paris'lerden oturup seyrettim.

O kadar metroseksüel genç arasında makyajını beğenmeyip kıyamet koparan Doğulu erkeğimiz Selçuk gibi adayların da olması yüreğimize su serpti. Ne de olsa lokumumuz kadar ünlü 'Türk erkeği' imajını korumamız gerekiyor.
(Radikal)
379
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.