Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Kıpkırmızı gece

Kıpkırmızı gece

Hürriyet Gazetesi tarafından düzenlenen Türkiye'nin basın reklamlarına dönük ilk yarışması "Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri" sahiplerini buldu.

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Kırmızı'ya 90 ajans, 923 çalışmayla katıldı. Yarışmanın büyük ödülü "Kıpkırmızı"yı ise Rafineri reklam ajansının Mey İçki'nin Buzbağ şarabı için hazırladığı reklam kazandı. Bu yıl 29 kategoride düzenlenen yarışmanın ödül töreni Maslak Refresh The Venue'de gerçekleştirildi.

Gecede bir konuşma yapan Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, "Kırmızı, Türkiye'de reklam yaratıcılarının kendilerini sınaması için önemli bir arena oldu. Kırmızı'yı bir yarışma olmanın ötesine taşıdık. Kırmızı Kitap, Kırmızı Dergi var. Kırmızı sergileri düzenleniyor. Yaratıcılık alanında Kırmızı serpilerek büyüyecek" dedi.

Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök ise basın ilanının sadece bir ürünü satma amacı taşımadığını, o toplumun sosyolojik ve psikolojik özellikleriyle ilgili en önemli vurguları verdiğini vurguladı. Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal ise, "Yarışmaya katılan çalışma sayısındaki artış basına ve Kırmızı'ya olan inancın bir göstergesi" dedi.
(Hürriyet)
361
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.