Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Erkekler özüne dönüyor

Erkekler özüne dönüyor

ABD'nin dev reklam ajansı JWT'nin başkan yardımcılığını yürüten Marian Salzman, Zürih'teki 'Perakende Liderler Konferansı'nda pazarlamada yeni trendleri anlattı.

Salzman, 2003 yılında 'yılın kelimesi' seçilen 'metroseksüel' kavramını ilk kez Yeni Zelanda'da kullanmalarıyla birlikte pazarlama dünyasında yaygınlaşmaya başladığını vurguladı. Salzman, şunları söyledi:

"Metroseksüel erkek, homoseksüel olmayan ancak estetiğe de önem veren bir yapıya sahip. Kadınlarla daha iyi anlaşıyor, dar kot pantolon giydiğinde poposunun nasıl göründüğüne önem veriyor. Ancak, dünyada 'metroseksüel' erkek tipi şimdi yavaş yavaş yerini 'überseksüel'e bırakacak gibi görünüyor.

Çünkü erkekler belki de fazla kadınsı algılanmalarına tepki olarak, kendi dünyalarını daha fazla yansıtmak istiyor. Yani, daha geleneksel erkekliğe doğru bir dönüş var. Yine ellerine nemlendirici sürüyorlar ama kadınsı görünmemeye özen gösteriyorlar."
(Radikal)
499
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.