Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Bikiniye sığmak için zayıflama yöntemleri

Bikiniye sığmak için zayıflama yöntemleri

Rejimler, spor salonlarında geçirilen saatler, hatta yağ aldırmalar... Hepsinin de bir tek nedeni var; deniz kenarında bir bikini içinde salınabilmek!

Kadınlar için yazın gelmesi, kilolarından 'derhal' kurtulmaları gerektiğinin resmidir. Rejimler, spor salonlarında geçirilen saatler, hatta yağ aldırmalar... Hepsinin de bir tek nedeni var; deniz kenarında bir bikini içinde salınabilmek! Amerika'da kitapları çok satan yazar Nancy Butcher, kadınların yardımına koşuyor; zayıflamak için 'hap' bilgiler veriyor. Rejim yok, saatlerce koşmak yok, estetik yok! Bu önerilere kulak verin, midenizi ve vücudunuzu artık kontrol edin!

Şu bir gerçek; 'güzellik' takıntılı bir kültürde yaşıyoruz. Dolayısıyla günümüz kadını, 'format'a uygun değilse 'kötü' görüntüsünü aklından silemiyor. "Nedir bu 'format'?" diye soranlar için hemen açalım; 90-60- 90 olmasa da ince belli, dik kalçalı, dik göğüslü ve tabii selülitsiz bir vücuda sahip olanlara kısaca format'a uygun diyebiliyoruz. Söz konusu fiziksel özelliklere sahip olanlar bir kuğu edasıyla salınırken, geride kalanlar bu 'kuğuları' kıskanç ve bir o kadar da mahzun gözlerle izlemekten kendilerini alamıyor.

Sonunda iş inada biniyor; estetik ve merkezleri, diyetisyen kapıları, spor salonları vs. en önemli ziyaret noktaları haline geliyor. Hele de yazın kapıya dayandığı şu günlerde kadınlar fazlalıklarından kurtulmak ve bir bikininin içine 'sığmak' için oradan oraya koşturuyor, aç kalıyor! Oysa Amerika'da kitapları çok satan yazar Nancy Butcher, bunların hepsini bir kenara koyup, ilginç yöntemlerle nasıl zayıflanabileceğine dikkat çekiyor. Türkiye'de de Dekolte Yayınları'ndan çıkan 'Bir Bikini İstiyorum' isimli söz konusu kitapta yazar, açlığı kontrol altında tutacak 101 öneride bulunuyor. İşte bunlardan birkaçı...

ON DAKİKA BEKLEYİN
Mutfağa gidip 'kendinize ufacık bir şey hazırlama' konusunda bir istek duyarsanız yalnızca 10 dakika bekleyin, hepsi o kadar. Bir yerlere telefon edin, ertesi gün için gömlek ütüleyin veya dergideki bir makaleyi okuyun.

BİR BARDAK BUZLU SU İÇİN
Bu yalnızca midenizi dolu hissetmesini sağlamayacak. Metabolizmanız, buzlu suyu vücut ısısına getirmek için faaliyete geçeceğinden kalori de yakacak.

YEMEK GÜNLÜĞÜ TUTUN
Bu yöntem çok önemli bir kavrama dayanmaktadır, farkındalık! Eğer gün boyunca yediğiniz şeylerin farkında olursanız gece vakti (hatta gün içi) atıştırmalarınızı kontrol altında tutmanız kolaylaşacaktır. Yanınızda her zaman küçük bir not defteri veya günlüğü taşıyın ve ne yediğinizi ne kadar yediğinizi buna kaydedin.

GARDIROBU PLANLAYIN
Bir düzine giysi kataloğu alın ve vitrinleri gezin. Fazla kilolarınızı verdiğiniz zaman sığabileceğiniz tarzda, mükemmel kıyafetler seçin.

AŞKINIZ SİZİ İZLİYOR
Düşünün ki, o sizi izliyor... Mesela buzdolabına gidip bir dilim soğuk pizzayı dolaptan alıp on saniye içinde hapur hupur midenize indirmenizi... O özel kişinin sizi böyle mi görmesini isterdiniz? Kendinize o gözle bakın... !

EVLE İLGİLİ YAPILACAKLAR
Aylardır başlamayı düşündüğünüz evle ilgili ufak tefek projelerinizin bir listesini yapın: Lavaboyu tamir etmek, stor perdeleri temizlemek, yeni duş penceresini takmak... Her hafta bir proje belirleyin. Bu işleri yaparken evinizi daha iyi ve güzel bir yer haline getirdiğiniz için çok büyük tatmin duygusu yaşayacaksınız ve atıştırmaya zamanınız kalmayacak.

TV ARKADAŞI EDİNİN
Eşinizi, sevgilinizi, bir arkadaşınızı ya da bir komşunuzu sizinle beraber televizyon izlemeye davet edin. Reklam aralarında kendinize 'küçük bir şeyler hazırlamak' için yerinizden kalkmak yerine o kişiyle sohbet edin.

DİŞLERİNİZİ FIRÇALAYIN
Fransızların yaptığını yapın; dişlerinizi akşam yemeğinden hemen sonra fırçalayın. Ağzınızdaki temiz ve ferah nane hissi tat alma duygunuzu tatmin edecektir; dişlerinizi bir kez daha fırçalama zahmetine girme düşüncesi sizi bir şey yemekten alıkoyabilir: Dişler fırçalandı, başka yemek kabul edilmiyor!..

CANINIZI SIKMAYIN
Bir sorunu takıntı haline getirdiyseniz ve o sorun sürekli moralinizi bozuyorsa (ve yeme isteğinizi azdırıyorsa) bu gece onu boş verin gitsin. Sabah uyandığınızda yeni bir bakış açısına sahip olacaksınız.

TV'Yİ MUTFAKTAN ÇIKARIN
Televizyonunuzu mümkün olduğunca mutfaktan uzak bir yere koyun, buzdolabının üzerine bir örtü atın ve mutfak bölümüne sırtınızı dönerek televizyon izleyin.
353
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.