Mahmure

Güzellik

Kişisel Bakım

Kadınlara sorduk: Estetik mi, pırlanta mı?

Kadınlara sorduk: Estetik mi, pırlanta mı?

Amerika'da 50 yaşın altındaki kadınların arasında yapılan bir araştırma dünya çapındaki krizin kozmetik ve estetiği kesinlikle teğet geçtiğini gösteriyor.

Kadınlara sorduk: Estetik mi, pırlanta mı?
Resesyon sürerken araştırmaya katılan 18-34 yaş arasındaki kadınların % 63'ü ile 35-49 yaş arasındaki kadınların % 73'ü ekonomik krize rağmen estetik merkezlerine gitmeyi sürdürdüklerini ve yaşlanma karşıtı tüm kozmetik ürünleriyle beraber medikal estetik ve plastik cerrahideki yenilikleri takip ettiklerini ifade ediyorlar. Araştırma sonuçlarına göre ankete katılan kadınların %44'ü düzenli olarak botox yaptırıyor. E-Poll Pazar Araştırması ve Amerikan Televizyonu Oxygen Media'nın ortaklaşa yaptığı araştırmanın sonucunu değerlendiren Plastik Cerrah Dr. Gilbert Lee, ekonomik krize rağmen plastik cerrahi operasyonlarına ilginin artarak sürdüğünü söylüyor. Amerikan Plastik Cerrahi Derneği'nin son araştırmasına göre 2008 yılında ülkede botox yaptıran kadınların sayısı % 8 arttı.

Botox'un popülerliği hızla yükselirken yine araştırma sonuçlarına göre bin kadın arasında 18-34 yaş aralığında olanlardan % 22'si göğüs büyütme ameliyatını duyunca pırlanta yüzüğü elinin tersiyle itiyor.

Kariyer mi? Güzellik mi? Yatırım mı?

18-34 yaş arasındaki kadınların verdiği cevaplardan çıkan ilginç sonuçlardan biri ise Paris Seyahati mi?, Paris Hilton'un vücudu mu? sorusuna verilen yanıt. Kadınların % 90'ı seyahati tercih ediyor.

Yine aynı yaş grubundaki kadınların % 68'i Katie Holmes'un görünüşü yerine Amerikalı ünlü gazeteci Katie Couric'in kariyerini tercih ediyor.

34-49 yaş arasındaki kadınlar arasında tercih yapma zorunluluğu olduğunda sadece %23'ü, 10 bin dolarlık yatırımı değil de 10 bin dolar değerindeki estetik ameliyatı tercih ediyor.

Türk kadını güzelleşmeyi bırakmıyor!

Araştırmayı değerlendiren Este Klinik'ten Estetik Plastik Cerrahi Uzmanı Op. Dr. Yakup Avşar, Türk kadınlarının son 5 yılda plastik cerrahi ve medikal estetikle ilgili sağlıklı bilgileri edinerek düzenli bir şekilde gerek yaşlanmayı önlemek ve gerekse vücutlarını güzelleştirmek için özellikle burun estetiği, göğüs büyütme ve botox'u ekonomik krizin öne çıktığı 2008 ve 2009 yıllarında da tercih etmeyi sürdürdüklerini ifade ediyor.
2107
YORUMLAR

VALLAHA BU KADINLARI ANLAMAK ÇOK ZOR BU DURUMDA BEN OLSAYDIM PIRLANTA DERDİM

G.A 23.10.2009 16:59:51

Bayanları anlamak problem çzömekten daha zor.Giyim,kozmetik,pırlanta vazgeçemediklerinden.Bir de tabi ay'da egelence var deseniz merdiven ararlar çıkmmak için.

rafet aksari 23.10.2009 13:55:52
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.