Mahmure

Güzellik

Kişisel Bakım

Daha Genç Bir Cilt İçin Beslenme Taktikleri

Daha Genç Bir Cilt İçin Beslenme Taktikleri

Bu yiyecekler vücudumuzun sağlıklı olmasını sağlıyor. İşte daha genç bir cilt için beslenme taktikleri...

Güncellenme tarihi: 06.06.2017

MON


Somon gibi yağlı balıklar, parlayan bir cilde sahip olmak için idealdir. Cildi onarmaya ve sıkılaştırmaya yardımcı olan protein ve cilt onarımının olmazsa olmazı omega-3 ve omega-6 yağ asitleri açısından çok zengindir.
Omega-3 yağ asidini yağlı balıklarda bulmak mümkün olsa da, çoğumuzun diyeti için yeterli değildir. Dışarıdan alınan bir Omega-3 takviyesi kullanımı cildi nemlendirmeye, güçlendirmeye yardımcı olur. Cildin esnekliğini artırarak kırışıklıkları engeller.

DOMATES

Cildi güneşin zararlarından koruyarak parlamasını sağlayan güçlü bir antioksidan olan likopen, domateste bol miktarda mevcuttur.

Antioksidanlar, erken yaşlanma gibi birçok zararlı etkilere neden olan serbest radikallerin vücuttan atılmasını sağlamaya yardımcı olduğu için cildin gençliğinde önemli rol oynar. Antioksidanları beslenmenize ek olarak kattığınızdan emin olmak için Astaksantin alabilirsiniz. Beta-karoten ve domateste bulunan likopen ile aynı molekül ailesine ait Astaksantin, güçlü bir antioksidan kaynağıdır ve en kalitelisi İsveç Takımadalarında yaşayan özel bir yosun türünden elde edilir. Araştırmalara göre Astaksantin serbest radikallere karşı E vitamininden 100 kez daha güçlü koruma sağlar.

KİVİ

Sadece tek bir kivi günlük C vitamini ihtiyacınızı karşılar. Bu süper meyve daha genç görünümlü bir cilt için kolajen üretimine yardımcı olur, cildi toksinlerden arındırarak esnekliğini artırır. Aynı zamanda mükemmel bir iltihap önleyici, antioksidan ve ölü hücreleri ciltten uzaklaştıran, çizgilerin görünüşünü düzelten salisilik asit kaynağıdır.


AVOKADO


Avokado tekli doymamış yağ açısından zengin bir meyvedir. Yağ kelimesi sizi yanıltmasın; tekli doymamış yağ, hücreleri korurken cildin dokusunu da iyileştirir. Orta büyüklükte bir avokadonun içinde yer alan 14 gram lif, vücutta bizi yaşlı gösteren toksinlerin atılmasını sağlar.

SU

“En iyi yaşlılık karşıtı besin” ödülü suya gidiyor! Su, cildi toksinlerden arındırarak cansız ve kuru bir cilde karşı savaş verir.

BROKOLİ

Brokoli, cildi güneş ve hava kirliliği gibi dış etkenlerin oluşturduğu zararlara karşı koruyan C vitamini açısından oldukça zengindir. Narenciyelerde de bulunan C vitamini, kolajen üretiminde de önemli bir rol oynar.

KURUYEMİŞ

Badem ve ceviz, bol miktarda omega-3 yağ asidi, protein ve E vitamini içerir. Bu sağlıklı atıştırmalık cildin onarılmasına ve kırışıklıkların azalmasına yardım eder.

Zinde, mutlu ve güzelliklerle dolu bir yaşam için vücudunuza hak ettiği ilgiyi, gıdaları ve sağlıklı yaşam tarzını sağlamanız gerekiyor. Biz Oriflame olarak daha mutlu ve zinde bir yaşamı ABC rutini ile sistemleştirdik. Vücudunuzun ihtiyaçlarını karşılayacak bu temel sistemin 3 kolay adımı, aktif bir hayat için Omega 3’ü, güçlü bir bünye için antioksidanları ve yüksek proteinli ve lifli besinleri, daha canlı hissetmek için ise sporu hayatınıza almanız için yol gösteriyor.

 

2271
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.