Zayıf kalmak için 20 yöntem

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Kalk ve ye!
Glassman, "Kahvaltın protein, lif ve az bir miktar yağ içermeli. Böylece metabolizman çalışmaya baslar ve öğle yemeğine kadar tok kalabilirsin. Benim tercihim: İçinde natürel fıstık ezmesi, çırpılmış yumurta ve çilek bulunan bir dilim tam tahıllı tost" diyor. Ayrıca kahvaltı etmek kilo vermeni kolaylaştırır” diyor.
YORUMLAR

arada çıkan reklamlar okurken beni yıldırdı!

reklamlar 20.12.2010 13:53:43

zayıf olmayı kim istemez ama sağlıklı zayıflamak tabiki

sema yıldız 15.12.2010 09:01:45

yemek yemek tuvalete çıkmak gibi doğal bi ihtiyaçtır ama herkes sanki kendine göre bir yemek yeme alışkanlığı icat etmiş kendine lezzetli bir mönü hazırla ama çok şey koy masana masanda tabağına dahi yer kalmasın ve yemek bittiğinde farkedeceksinki bir çoğu kalmış yememişsin çünkü önce gözünü doyuruyorsun daha sonralarmı dolabın kapağını aç saat gecenin üçü bile olsa aç gitsin bak dolabın içine ne çok şey var de kendine ve 1 tane seçme şansı koy mesela ben genellikle 1 tane zeytin seçiyorum işte hepsi bu abartma doy gitsin

takma kafana 14.12.2010 00:55:51
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.