Yağ yakmak için beslenmek gerek!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
5.Yeterli protein almak: Protein, kaslarımızı oluşturur. Yetersiz protein alımı metabolizmamızı yavaşlatır. Her öğünde protein almaya çalışın.Böylelikle kan şekeri dengelenir ve tokluk hissi artar. Fazla protein de yağ olarak depolanır, böbrek, karaciğer ve kalpte problem oluşturur. Günümüzde karbonhidratı düşük ve protein oranı yüksek olan Low-carb diyetleri ise sağlıklı değildir sadece kısa süreli kilo kaybı sağlar, daha sonra kilo kaybı durur.

6.Yeterli lif almak: Lifler , vücudumuzun süpürgesidir.Toksinleri atar, tok tutar,yağların emilimini azaltır.Kan şekerini dengeler.Ayrıca fazla lif almaktan korkmayın kalorisi yoktur, çünkü sindirilmez. Sebze, meyve,rafine edilmemiş tahıllar lif içerir.
58495
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.