Sporla kilo vermek için altın kural

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Aynı egzersiz tipini yapmak etkili bir sonuç verir mi?

Kardiyo egzersiz tipini sık sık değiştirmek lazım. Rutin olarak aynı egzersizi yapmak da vücuda bir alışkanlık kazandırır ve yağ yakımını durdurur. Çocukluktan itibaren çok sıkı bir şekilde at biniyor olabilirsiniz. Artık bu sportif bir aktivite değil, bir hobidir. Bu durumda haftalık at binme sürelerini spordan sayamazsınız. Çünkü vücut alışmıştır ve minimum enerjiyle bu egzersizden çıkmayı öğrenmiştir.

Diğer sporlar için de bu geçerli. Çocukluğundan beri yüzen bir kişi yeni başlayana göre çok daha az enerjiyle yüzebilir. Dolayısıyla artık onun koşması, bisiklete binmesi ya da kardiyo egzersiz yapması lazım. Başka bir şey yaptığı anda vücut cevap verir, işte bu yüzden hep değiştireceksiniz.
YORUMLAR

ben 1 aydır düzenli evimde sipor yapıyorum yiyceklerime dikkat ediyorum şekeri bitirdim 3 kg verdim hedefim 6 kg daha vermek yani siporla kilo alanların birşeyi eksik yaptıkları kesin ekip işi olmalı.

zehra nişancı 13.06.2008 23:32:28

HER YAZINIZ BİLİMSEL VE MANTIKLI.BİZLERİ BİLGİLENDİRİYOSUNUZ.TEŞEKKÜRLER

Hasret DEMİR 10.06.2008 17:37:01

3 aydır düzenli sor yapıyorum ve 3 ay önceki yeme düzenim hiç değişmadi ama üstüne bir de 2.5 kilo aldım. bu nasıl iş anlamadım

yavuzay 06.06.2008 13:51:45
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.