Ramazan Ayında Fit Olabilirsiniz!

Güncellenme tarihi: 09.06.2017
Sahur ( bu öğünde her gün farklı çeşitli seçenekler uygulanabilir)

1 adet haşlanmış yumurta veya 1 yumurtadan yapılmış menemen (bol biberli, domatesli, 1 tatlı kaşığı yağ ile ) veya sebzeli omlet (mantar, kabak, domates, biberli vb ) + 2 dilim çok tahıllı ekmek + 1 dilim az yağlı peynir + 3 adet ceviz veya zeytin

2 dilim esmer ekmek, ½ avokado ve az yağlı peynirle hazırlanmış tost—üzerine ekstra yağ sürülmesin-- + 1 su bardağı ayran veya light süt + domates, salatalık, maydanoz vb bol söğüş + 1 büyük dilim karpuz +7-8 adet fındık

2 dilim esmer ekmek ve 100 gr haşlanmış/ızgara tavuk/ 160 gr light ton balığı/ 2 dilim hindi füme/ 2 dilim az yağlı peynir ile hazırlanmış sandviç+ 1 su bardağı ayran+ domates, salatalık, maydanoz vb bol söğüş
16015
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.