Okinawa Diyetiyle 5 Günde 2 Kilo Verin!

Güncellenme tarihi: 27.04.2017
5.Gün

Öğlen:

Zencefilli Makarna Salatası:60 gr makarna, iyot tuzu, 1 küçük taze zencefil, biraz kişniş (ya da maydanoz) 2 yemek kaşığı limon suyu, öğütülmemiş karabiber, 1 tatlı kaşığı ayçiçek yağı, 4 frenk turbu, 100 gr salatalık, 1 domates, 50 gr taze ıspanak yaprakları, 2 yemek kaşığı soya filizi, 4 yemek kaşığı sebze suyu, 1 tatlı kaşığı susam

Hazırlanışı:

Makarnayı tuzlu suda haşlayıp süzdükten sonra soğumaya bırakın. Zencefili öğütün, kişnişi de ufalayın. Ardından limon suyu, tuz, karabiber ve yağla karıştırın. Tüm malzemeyi makarnanın içine ilave edin ve biraz bekleyin. Salatalık, domates ile ıspanakları yıkadıktan sonra küçük küçük dilimleyin. Sebze suyuyla birlikte makarnaya ilave edin. Üzerine susam serptikten sonra servise sunun.

Akşam:

Ispanaklı Somon Balığı:1 kırmızı soğan, 1 limonun suyu ve kabukları, iyot tuzu, öğütülmemiş karabiber, 3 tatlı kaşığı ayçiçek yağı, 50 gr taze ıspanak yaprakları, 2 yemek kaşığı soya filizi, 125 gr derişi alınmış somon balığı, 2 ceviz, 1 / 2 demet fesleğen.

Hazırlanışı:

Soğanı ince ince dilimledikten sonra, 1 yemek kaşığı limon suyu, tuz, karabiber ve 1 tatlı kaşığı yağla karıştırın. Ispanak ve soya filizini, yıkayın, kurutun ve sosla karıştırın. Arta kalan limon suyunu ve kabuğunu 75 ml su, tuz ve karabiberle ısıtın. Balığı temizledikten sonra 4 dakika sote edin. Sos için cevizi, 1 / 4 limon kabuğunu, fesleğini ve arta kalan yağı karıştırın. Somon balığı ve salatayı tabağa yerleştirin. Sosu balığın üzerine serpiştirin.
20016
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.