Meme Kanserine Engel Olan Egzersizler

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
KAYARAK ESNEME

Bu egzersizi halısız bir alanda yapmanız gerekiyor. Ayaklarınızın altına bir havlu alın ya da kayabilmek için çorap giyin. Ellerinizi omuz hizasında yere koyun, ayak parmak uçlarını da yere koyarak masa pozisyonu alın. Dizlerinizi yerden kaldırın, karnınızı içeri çekerek sırtınızı hafifçe yuvarlayın, başınızı indirin.

Gövdenizi sabit tutarak havlunun (ya da çoraplarınızın) yardımıyla geriye doğru ayaklarınızın ön kısmının üzerinde 10-15 santimetre kadar kayın. Aynı anda sırtınızı yuvarlayın. Sonrasında karın kaslarınızın yardımıyla ayaklarınızı öne kaydırarak başlangıç pozisyonuna gelin.

• Dizlerinizin pozisyonunu bozmadan 8-20 tekrar yapın. Karın kaslarını, omuzları ve bacak kaslarını çalıştırır.

Meme Kanserinden Korunmanın Püf Noktaları!
43561
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.