Kolayca kilo vermek için 25 öneri

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
24. Balık yemeyi ihmal etmeyin
Balık, son derece sağlıklı bir yağ tipi olan Omega-3 yağ asitlerini içerir. Omega-3 açısından zengin balıklar, tonbalığı, uskumru, somon ve morina balığıdır. Diyet yapan kişilere bakılacak olursa, her gün balık tüketenler, diyetlerinde balık olmayanlara oranla yüzde 20 daha fazla kilo kaybetmişler.

25. Biraz da ilhama ihtiyacınız var
Bazen ihtiyacınız olan motivasyonu yine ancak kendiniz sağlayabilirsiniz. Bu nedenle hazırlıklı olun ve buzdolabı, mutfak kapısı, bisküvilerin durduğu dolap ya da bilgisayar gibi yerlere sizi motive edecek yazılar yapıştırın. Örneğin; “Bir gofrete yenilmeyeceksin değil mi? Ne de olsa uzun bir yol kat ettin ve çok başarılı oldun.”
277044
YORUMLAR

Bu bilgi kesinlikle yanlış , acı konulduğu takdirde uzun zamanda çiğneyerek yemenize neden olur.

Yeliz 27.12.2009 17:47:53

acı baharat kullanmak iştahı daha da açar yanlış bi bilgi.

seda 23.10.2009 23:56:38

Çataldaki şey koca kafalı bir böceğe benziyor :)) (iğrenç)

e.ö. 23.10.2009 23:01:22
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.