Kolayca kilo vermek için 25 öneri

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
19. Alırken küçüğünü tercih edin
Örneğin çikolata mı satın aldınız, bir bar yerine, bir paket almak demek, yüzde 44 daha fazla yemeniz demek. Riske girmeye gerek yok, küçüğünü alın, kaloriyi azaltın.

20. Yemeği pişirmeden önce ölçün
Makarna, pilav gibi besinleri yerken, miktarı kaçırıp daha çok yiyebilirsiniz. Oysa baştan yemeniz gereken kadarını ölçüp pişirirseniz, bu sorun ortadan kalkmış olur. Şöyle söyleyelim, 4 kaşık makarna ya da pilav, 1 dilim ekmeğe eşittir.

21. Aynasız yemek olmaz
Yemek yerken kendinize aynada bakmak, yüzde 22-32 daha az yemenizi sağlar.
277041
YORUMLAR

Bu bilgi kesinlikle yanlış , acı konulduğu takdirde uzun zamanda çiğneyerek yemenize neden olur.

Yeliz 27.12.2009 17:47:53

acı baharat kullanmak iştahı daha da açar yanlış bi bilgi.

seda 23.10.2009 23:56:38

Çataldaki şey koca kafalı bir böceğe benziyor :)) (iğrenç)

e.ö. 23.10.2009 23:01:22
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.