Kolayca kilo vermek için 25 öneri

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
12. Baharatları kullanın
Örneğin yediklerinize acı eklemek, daha uzun bir zamanda acıkmanıza yardımcı olabilir.

13. İçtiniz mi beyaz için
Su gibi, az yağlı sütün de doyurucu etkisi vardır. Üstelik kalsiyum açısından da zengindir ve tok tutar.

14. Salata malzemelerini doğramayın, dilimleyin
Salatanız, sadece yeşilliklerden oluşmak zorunda değil. Havuç, kereviz, kabak ve diğer sebzeler de kullanılabilir. Ama bunları ince ince doğramak yerine, büyük parçalar halinde kesin. Hem yemesi daha uzun sürer, hem de daha çok çiğnersiniz. Bu da daha çabuk doymanızı ve ana yemekten daha az yemenizi sağlar.
277060
YORUMLAR

Bu bilgi kesinlikle yanlış , acı konulduğu takdirde uzun zamanda çiğneyerek yemenize neden olur.

Yeliz 27.12.2009 17:47:53

acı baharat kullanmak iştahı daha da açar yanlış bi bilgi.

seda 23.10.2009 23:56:38

Çataldaki şey koca kafalı bir böceğe benziyor :)) (iğrenç)

e.ö. 23.10.2009 23:01:22
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.