Kol Sarkmalarına Son!

Güncellenme tarihi: 11.05.2017
Pull Ups ya da Barfiks Egzersizi

Çok etkili ve bir o kadar zor olabilen bu hareket sırt, göğüs, omuzlar ve karın kasları da dahil olmak üzere kolların da hedef alındığı kol sarkmalarını önleyen önemli bir egzersizdir. İhtiyacınız olan şey duvara monte edilmiş bir bar yada portatif barlar. Spor salonuna gidiliyorsa aynı hareketi yapabileceğiniz ve ağırlığı ayarlayabileceğiniz makineler ile çalışabilirsiniz.
• Elleriniz ile barfiks çekeceğiniz barı omuzdan biraz daha fazla genişlikte kavrayınız. Daha vücudunuzu asılı tutun.
• Tutmuş olduğunuz barı kullanarak vücudunuzu yukarıya doğru çenenizin biraz üstüne kadar çekin. Eğer yapabilirseniz, 1-2 saniye kendinizi tutun.
• Tekrar kendinizi aşağı indirin ama kaslarınızı meşgul tutacak şekilde olsun. Tamamen kendinizi salmayın. Daha sonra aynı hareketi tekrar edin.
27317
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.