Kol Sarkmalarına Son!

Güncellenme tarihi: 11.05.2017
Bicep Curls Egzersizi

Kol sarkmalarının önlenmesi, kol gücünün oluşturulması, kol görünümünün iyileştirilmesi ve dayanıklılığı artırmaya yardımcı olan temel hareketlerden biridir. Hareket 3 pazı kasının geliştirmeyi hedef alır. İhtiyacınız olan şey bir dambıl (5-15 kg değişen ağırlıklarda).
• Her elinizde bir dambıl tutun ve ayaklarınızı kalça genişliğinde açın.
• Kollarınızı avuç içi öne bakacak şekilde, yan tarafınızda tutun yada salın.
• Dirseklerinizi kalça kemikleri üzeri hizasında tutmak koşulu ile ağırlıkları yavaş yavaş göğsünüze kadar kaldırınız.
• Yavaşça ağırlıkları başlama pozisyonuna doğru indirin. Her zaman iyi bir duruş sağlamak için bir çaba harcayın ve dirseklerinizi sabit tutmayı unutmayın. Eğer spor salonuna gidiyorsanız bu hareketleri daha düzenli olarak makineler ile yapabilirsiniz.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.