Kol Sarkmalarına Son!

Güncellenme tarihi: 11.05.2017
Şınav Çekme Egzersizi

• Şınav çekmek kol sarkmalarını önleyen ve basite indirgenmemesi gereken bir egzersizdir. Basit ve kolların çalışmasını sağlayan önemli egzersizlerden biridir. Şınav çekmek vücutta kollardaki triseps kaslarını hedef alsa da pektoral (göğüs kasları), karın, quads (üst bacak kasları) ve alt sırt kaslarını da güçlendirmektedir.
• Bunun için sert bir zemine yatın, bacaklarınızı bir arada tutun, ayak parmaklarınızı ve topuklarınızı birleştirin. Avuç içleriniz zeminde ve bir omuz genişliğinde olsun.
• Sadece kollarınızdaki gücü kullanarak kollarınız tamamen gerilene kadar kendinizi yukarı doğru itin. Bu süreçte vücudunuz baştan ayaklara kadar dümdüz olmalı.
• Dirsekleriniz 90 derece açı oluşturacak şekilde yavaşça yere doğru vücudunuzu indirin. Aşağı gittiğinizde nefes alın. Yavaş yavaş yukarı doğru kalkarken pozisyonunuzu koruyun ve nefes verin. Böylece bir tekrar tamamlanmış olmaktadır.
• Şınav hareketi çeşitli şekillerde yapılabilir. Eğer hafif bir şınav istiyorsanız dizleriniz yerde başlayabilir yada daha zorlu bir şınav çekmek istiyorsanız baş parmak ve işaret parmaklarınız ile üçgen oluşturarak şınav çekebilirsiniz.
28156
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.