Kol Sarkmalarına Son!

Güncellenme tarihi: 11.05.2017
Bir Rutininiz Olsun

• Kendinize bir egzersiz programı kurunuz. Kollarınızdaki sarkmaları önlemek, kas tonusunu maksimize etmek için, kendinizin rahatlıkla ve doğru şekilde yapabileceği ve kola özel olan 3-4 farklı egzersiz türü seçin. Seçtiğiniz hareketlerin kolun farklı kaslarını çalıştırdığından emin olmalısınız ve her zaman aynı hareketleri yapmamalısınız.
• Egzersizlerinizi 8-12 tekrarlar halinde 3-4 set şeklinde gerçekleştirmeyi hedefleyin. Kollarınızdaki kasların geliştiğini fark ettiğinizde set yada tekrarları artırabilirsiniz.
• Yapacağınız egzersizler, kollarınızda ne kadar kas ekleyip eklemek isteyeceğinize göre değişebilir. Kaslarınızı geliştirmeden basit tonlama için fazla tekrar, hafif ağırlıklar ile yapılmalıdır. Kas kütlesini artırmak için, giderek daha ağır ağırlıklar kullanarak daha az tekrarlar yapmak hedeflemelidir.
28158
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.