Kol Sarkmalarına Son!

Güncellenme tarihi: 11.05.2017
Düşük Kalorili Bir Diyet Uygulayın

Birçok diyet seçeneği ve teknikleri vardır, ama hepsinin aynı ilkeleri vardır. Kalori alımını azaltmak ve sağlıklı yiyeceklere hedeflemek. Aşağıdaki ipuçlarına dikkat ederek kollarınızdaki sarkmalar da dahil olmak üzere, tüm vücudunuzun her yerinden yağ kaybetmenizi sağlayabilirsiniz.
• Yağlı yiyeceklerden kaçının. Yağlı veya kızarmış yiyecek, peynir ve hamburger gibi yağlı gıdalar sadece kilo aldırır.
• Porsiyon boyutlarını küçültün ve tavuk veya hindi gibi etler yerine meyve ve sebze yiyin.
• Her zaman kahvaltı yapın. Yapılan araştırmalar özellikle protein bakımından zengin olarak yapılan kahvaltının daha fazla kilo verdirdiğini göstermektedir.
• Bol su içiniz. Günde en az 8 bardak su içme sizi daha az aç hissettirecek, metabolizmanızı destekleyecek ve yağ yakmanıza yardımcı olacaktır.
• Spor için kullanılan beslenme barlarından sakının. Bu ürünler size enerji verebilir fakat içerik olarak sizi yağlandırıcı özelliktedir.
28109
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.