Kış Sebzelerini Sevdirecek 15 Etkili Yol

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Sebzeleri farklı yöntemlerle hazırlayıp sunarak her biri sağlığımız için önemli birer kalkan olan bu besinlerin faydalarından mahrum kalmamak mümkün. Tadından hoşlanılmayan, örneğin karnabahar gibi pişirirken çıkardığı koku nedeniyle tüketmekten kaçınılan sebzeler için hemen pes edilmemeli, değişik yöntemlerle bir süre sonra yeniden denenmeli.

Beslenme ve Diyet Uzmanı Alev Erkan, “Ispanaktan karnabahara, brokoliden pırasaya pekçok kış sebzesi A, C ve E vitaminlerinin yanısıra folik asit, sodyum, potasyum ve magnezyum gibi mineraller yönünden son derece zengin oldukları gibi lif açısından da sağlığımıza büyük fayda sağlamaktadır. Günde 2-3 porsiyon mevsim sebzesi tüketilmesi çok önemlidir” diyor.

Beslenme ve Diyet Uzmanı Alev Erkan, sebze yemenizi sağlayacak 15 yolu anlattı.
19195
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.