Kırmızı Et Tüketirken Bunlara Dikkat Edin!

Güncellenme tarihi: 25.08.2017
Günde en fazla 70 gram et tüketin:

Beslenme ve Diyet Uzmanı Özge Öçal kırmızı etin lif içeriği düşük olduğu için kabızlık ve hazımsızlık gibi sindirim problemlerine de neden olabileceğine işaret ederek, “Bu nedenle günlük kırmızı et tüketim miktarı en fazla 70 gram olmalı. Bu miktar da, örneğin 2 köfte büyüklüğünde ete denk geliyor” diyor.

Az ve sık beslenin:

Uzun süreli açlıklar, kan şekeri düştüğü için öğünlerde aşırı miktarda besin tüketimine neden oluyor. Bu nedenle öğünler arasında 3-4 saatten fazla aç kalmamaya dikkat edin. Öğünlerde aşırı miktarda besin tüketiminin önüne geçmek için az ve sık beslenmeli; mümkünse ara öğün yapmalısınız.
8361
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.