Kilo Vermenin Doğru Bilinen Yanlışları

Güncellenme tarihi: 01.02.2017
DÖRDÜNCÜ ENGEL: Büyük porsiyon yemekleri eritmek için koşu bandında fazladan efor harcamak
Yanlış olan ne? İş diyet yapmaya gelince basarının garantisi yüzde 90 terlemek demek değildir. Sadece egzersiz yaparak kalıcı olarak kilo veremezsin. Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism'de yayımlamış bir çalışmada yağlı bölgelerini eritme konusunda diyetin, hem diyet hem de egzersiz yaparak uyguladığın bir programla aynı oranda etkili olduğu tespit edilmiş.

Engeli aş: Eğer sadece diyet yolunu izlersen, ne kadar yediğinle ilgili net bir fikrin olmalı. Kilonu 10'la carp, sonra kilonu elde ettiğin sonuca ekle. Bu sayı hiçbir aktivite yapmadan kilonu korumak için gereken kalori miktarındır, örneğin 61 kilosun: (Hesaplamalar pound ölçü birimiyle yapılmalıdır. 61 kg =135 pound) 135 x 10= 1.350 + 135 = 1.485 kalori. Bundan daha fazla aldığın takdirde dar kotlarına giremeyecek hale gelirsin. Dolayısıyla az yemeye başlarsan birikimlerinin de eridiğini görürsün. Ancak bu hemen gerçekleşmez. O yüzden spor salonundaki üyeliğini yakmadan önce kas kütlesi ve gücü kaybı hakkında bilgi edin.
258004
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.