Kilo Vermenin Doğru Bilinen Yanlışları

Güncellenme tarihi: 01.02.2017
İKİNCİ ENGEL: Yeşilaycı olmak (ya da küfelik)
Yanlış olan ne? Alkol sandığın gibi diyeti mahvetmez. Yakın zamanlarda yapılan araştırmalara göre haftada birkaç kez birer bardak içki içen insanların obez olma riski (hic içmeyenlere veya cok içenlere göre) daha az. Günde dört içecekten fazla içenler ise obez olma riskini yüzde 46 arttırmış oluyor.

Engeli aş: Aslında gidip istediğin bir sey içebilirsin. Sadece bir tanesi 245 kalori olan pina colada gibi göbek yapan içeceklerden uzak dur. Onun yerine kalp dostu bir merlot (140 gramı 123 kalori), light bira (340 gramı 110 kalori), şampanya (113 gramı 88 kalori) veya 28 gramı 39 kalori olan sake içebilirsin. Votka ve diyet tonik veya tekila ve soda ile de 100 kalorilik bir kokteyl yapmayı deneyebilirsin. Dikkat etmen gereken şey, yanında az yağlı dip soslarla taze sebze veya tahıllı pita ile humus gibi sağlıklı bir şeyler yemek. Yemek yemek, kandaki alkol artısını yavaşlatır ve içkinin yanında kızarmış patates gibi abur cubur yemenin önünü keser.
257971
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.