Güzel ve zarif bir gelin olmak için...

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Akşam: Akşam yemeğinizi en geç 19 da yiyin.

1. Alternatif: Etli sebze yemeği veya 100 gr ızgara dana eti, salata , 200 gr diyet yoğurt

2.Alternatif: 1 kase sebze veya domates çorbası, 80 gr ton balıklı salata

3.Alternatif: Izgara Balık, 1 tabak zeytinyağlı sebze, Salata

Yemekten 2 saat sonra 30 dakikalık bir aktivite seçin. Bisiklete binmek veya yürüyüş yapmak en idealidir. Aktivitenin sonuna 5 dakikalık gerinme egzersizleri ekleyin.

Ara öğün: 10 badem veya 100 gr diyet dondurma veya 1 por meyve + 100gr diyet süt veya yoğurt

Egzersizden sonra yapacağınız ara öğün magnezyum açısından zengindir. Vücudunuzdaki ödemi atar ve gerginliği alır.
60381
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.