Güzel ve zarif bir gelin olmak için...

Güncellenme tarihi:
Akşam: Akşam yemeğinizi en geç 19 da yiyin.

1. Alternatif: Etli sebze yemeği veya 100 gr ızgara dana eti, salata , 200 gr diyet yoğurt

2.Alternatif: 1 kase sebze veya domates çorbası, 80 gr ton balıklı salata

3.Alternatif: Izgara Balık, 1 tabak zeytinyağlı sebze, Salata

Yemekten 2 saat sonra 30 dakikalık bir aktivite seçin. Bisiklete binmek veya yürüyüş yapmak en idealidir. Aktivitenin sonuna 5 dakikalık gerinme egzersizleri ekleyin.

Ara öğün: 10 badem veya 100 gr diyet dondurma veya 1 por meyve + 100gr diyet süt veya yoğurt

Egzersizden sonra yapacağınız ara öğün magnezyum açısından zengindir. Vücudunuzdaki ödemi atar ve gerginliği alır.
Yayın tarihi: 14.06.2013
61873
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.