Farklı kültürlerden en sağlıklı sandviçler

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Nasıl yapacaksınız?
Fırını önceden 175 dereceye ayarlayın. Turşu, biber ve soğanı zeytinyağı, tuz ve karabiber ile ezin. Pişirme kâğıdının üzerine tek katmanı yerleştirip folyo ile üzerini kapatın. 20-25 dakika kızarana kadar fırında ısıtın. Sebzeleri servis tabağına transfer edip soğumaya bırakın. Daha sonra kabaca doğrayın.

Bütün naanlann her iki tarafına fırçayla zeytinyağı sürün. Her bir parçaya iki yemek kaşığı humus ve iki yemek kaşığı turşuyu dağıtın. Naanları ikiye bölün. Sebzeleri dört eşit porsiyona ayırarak dört tane naanın yüzeyine yerleştirin. Sandviçlerin üzerine domatesleri koyup arta kalan naanlarla üzerini kapayın. Orta ateşte büyük bir tavayı ısıtıp sandviçleri sırayla koyun; daha ufak bir tavayla da üzerlerine bastırın. Her bir yüzünü üç dakika ısıtın. Naanları ikiye bölüp sıcakken servis yapın.

Dört kişilik. Servis başına: 391 kalori, 14gr yağ (2,5 gr'ı doymuş), 58 gr karbonhidrat, 466 mg sodyum, 8 gr lif, 11 gr protein.
34470
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.