Evde kolay arınma yolları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Uzman tavsiyesi:
Yağları pişirme, yemeklere sonradan ilave et.

Evdeki çözüm:
Zeytinyağı ve omega yağı (keten tohumu, susam, ay çekirdeği vb.) gibi doymamış yağlar pişirildiğinde moleküler yapıları değişerek zaman içinde kanserojen etkiye sebep olur. Ancak Hindistan cevizi, doymuş bir yağdır ve ısı ile yapısı değişmediği için bu etkiyi yaratmaz; tereyağı yerine kullanılabilir. Diyet yapanlar beyin ve bağışıklık hücrelerinin sağlığı için acıktıkça atıştırmalık olarak (tuzlanmamış, kavrulmamış, bir gece önceden suda bekletilmiş) badem, fındık ve ceviz tüketmeli. Ayrıca avokado yüzde 85'i (faydalı) yağ olan bir besindir. Salatalarda ezilerek krema sosu ve mayonez yerine veya ara öğünlerde limon ve tuz ile tüketilebilir.
35816
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.