En Sağlıklı 50 Gıda!

Güncellenme tarihi: 28.06.2017
22. Hindistan cevizi
Hindistan cevizinin suyunda neredeyse hiç kalori yok, ama bol miktarda mineral ve oligoelement var. Bu maddeler, toksinlerin atılmasını ve cildin pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Meyve etindeki bakır ise demir ve C vitamini emilimini destekleyerek saçları parlatıyor.
Öneri: Hindistan cevizini parlak güneşin altında ya da fırında birkaç dakika bekletirseniz, kabuğu çatlar. Böylece meyveyi kolayca açabilirsiniz.

23. Kayısı
Kayısı bol miktarda beta karoten içeriyor. Bu madde, vücut tarafından A vitaminine dönüştürülüyor. A vitamini, cildi çevre etkenlerinden koruyor, düzleştiriyor ve cildin kurumasını önlüyor. Beta karoten ayrıca, sağlıklı bronzlaşmayı da sağlıyor.
Öneri: Süt ya da yoğurt sevmiyorsanız, üzerlerine kayısıyı doğrayarak onları lezzetlendirebilirsiniz.

24. Çam fıstığı
Sıcak havalarda cildinizde pürüzler ortaya çıkar. Çam fıstığında bolca çinko bulunuyor. Çinko, sivilcelerin iyileşmesini sağlıyor ve yeni sivilcelerin oluşumunu engelliyor.
Öneri: Çam fıstığı, roka ve fesleğenle beraber pesto sos hazırlayabilirsiniz.

207368
YORUMLAR

Çok beğendim. Faydalı bilgiler veriyorsunuz. Yeşekkür ederim.Herkese okumasını tavsiye ederim.

melis atar 07.11.2010 13:49:12

Pardon ama hani havuç . benim bildigim en önemlisi havuçtur .

Şahin 03.08.2010 12:01:22
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.