En Sağlıklı 50 Gıda!

Güncellenme tarihi: 28.06.2017
SAĞLIĞI ARTIRAN

39. Erik
Kurutulmuş erik ve erik suyu, içerdiği lifler sayesinde bağırsakları çalıştırıyor. Erik ayrıca, bol miktarda potasyum içeriyor.
Öneri: Tatile çıkarken yanınıza mutlaka bir poşet kuru erik alın.

40. Biberiye
Düşük tansiyon sorununa karşı etkili olabiliyor. İçerdiği acı maddeler hücre metabolizmasını harekete geçiriyor.
Öneri: Biberiyeyi az miktarda kullanın ve pişirme süresinin sonunda yemeklere ekleyin.

41. Nane
Şişkinlik, sindirim sorunu ya da ishal... Nane, bütün bu sorunlara karşı iyi bir çare. Mide suyu ve safra oluşumunu destekliyor.
Öneri: Ferahlamak için birkaç nane yaprağını, soğuk maden suyuna ekleyin.

207314
YORUMLAR

Çok beğendim. Faydalı bilgiler veriyorsunuz. Yeşekkür ederim.Herkese okumasını tavsiye ederim.

melis atar 07.11.2010 13:49:12

Pardon ama hani havuç . benim bildigim en önemlisi havuçtur .

Şahin 03.08.2010 12:01:22
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.