Daha Fazla Su İçmenizi Sağlayacak 9 Tavsiye

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Temel yaşam kaynağımız olan suyun önemini hepimiz artık çok iyi biliyoruz. Biliyoruz da bir türlü yeteri kadar su içemiyoruz! E nasıl olacak bu iş? Hazırsak nasıl olacağını anlatmaya başlıyoruz hanımlar. İşte daha fazla su içmenizi sağlayacak ufak tavsiyeler!

1) Sabah Aç Karnına ve Öğünlerden 30 dk Önce Su İçmeyi Alışkanlık Haline Getirin

Sabahları aç karnına içeceğiniz bir bardak su sizi sadece uyandırıp tazelemiyor hanımlar. İçtiğiniz bir bardak su ile metabolizma hızınızı ateşleyecek ve kilo vermeye bir adım daha yaklaşmış olacaksınız. Bir taşla iki kuş misali yani. ;) Alışkanlık kısmında zorlanacağınızı biliyoruz. Fakat yapılan bir araştırmaya göre herhangi bir eylemin alışkanlık haline gelebilmesi için sadece 21 gün boyunca uygulanması yeterliymiş. Bahaneye lüzum yok yani, hatırlatalım dedik. :)

Yazan: İrem Peçel
16197
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.