Daha Dik Göğüsler İçin 7 Yoga Hareketi

Güncellenme tarihi: 29.03.2017
Desteklenen Başlık Hareketi

Omurga ve göğüs kasları için güçlendiricidir. Bu kasların güçlenmesi ile göğüsleriniz dik bir konum alacaktır. Nefes alma ve kan akışını düzene sokar. Deneyimli kişiler için tavsiye edilir. Eğer yeni başlıyorsanız bu hareketi yapmak zorunda değilsiniz.

Yapılışı

Dizlerinizin üzerinde durun ve kollarınızı yere koyun. Bir kase oluşturmak için parmaklarınızı birbirine yapıştırın. Başınızın üstünü bir paspasa koyun, böylece başınızın arkası kase içine gelecektir. Dizlerinizi bükün,nefesinizi çekin ve ayaklarınızı yere indirin.
Bacaklarınızı yukarı doğru sıkın yeteneklerinize göre 30 saniye ile 2 dakika arasına böyle kalın. Bu hareketi 7 kere tekrarlayın.
21321
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.