Daha Dik Göğüsler İçin 7 Yoga Hareketi

Güncellenme tarihi: 29.03.2017
Tekerlek Hareketi

Göğüs,omurga ve boynunuzu gerginleşmesine ve güçlenmesine yardımcı olur. Ayrıca yorgunluk atmanıza ve baş ağrılarınızın iyileşmesine katkı sağlar. Bu hareketten sonra göğüslerinize silikon takılmış gibi sertleşecektir.

Yapılışı

Sırtınızın üzerine uzanın ve ayaklarınızı omuz genişliğinden biraz fazla açtıktan sonra kalçalarınıza doğru çekin.
Parmaklarınızı sırtınızı işaret edecek şekilde başınızı avucunuzun ortasına koyun. Nefes alıp vererek göğüslerinizi ve kalçalarınızı mümkün olduğu kadar yükseltin.
Kollarınızı tamamen düzleştirin. Bu şekilde 30 saniye durun. Bu hareketi 10 kere tekrar edin.
22145
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.