Bu taktikler zayıflatıyor!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Yaz meyvelerinin sevimli görüntülerine aldanmayın, kalori açısından çok da masum değiller. Kiraz, dut, üzüm, kavun, karpuz, kayısı vb. yaz meyveleri yüksek şeker içerikleri ile fazla miktarlarda tüketildiklerinde fazla kilolara davetiye çıkarabilirler.

Özellikle karpuz tüketiminizde dikkatli olun, 1 porsiyon meyve yerine 2 parmak kalınlığında yarım ay dilimi kesilmiş miktarda tüketebilirsiniz. Ancak kan şekerinin dengeli olması için karpuzun yanında 1 kibrit kutusu peynir veya 1 adet kepekli grisini de yemelisiniz.

Üzüm yüksek şeker içeriği ile kalorili meyve grubunda yer almasına karşın, dondurma yerine dondurulmuş üzüm tüketirseniz doğru bir seçim yapmış olursunuz. Bunun için güzelce yıkanmış üzümleri, içlerindeki su donana kadar derin dondurucuda bekletin, serinlemek istediğinizde 15 adet tüketin tadına doyamayacaksınız.
64810
YORUMLAR

Spor yapmadan zayıflanmaz...

arifboyaci 03.08.2011 11:04:55
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.