4 Haftada Forma Girin!

Güncellenme tarihi: 24.02.2017
Yol için ekstra çalışma: Çevrenizde bir tümsek var mı? Yanıtınız ‘evet' ise çok şanslısınız. Bu hafta 1 – 2 gün dağcılık alıştırması yapmanızı öneriyoruz. Bunun için 10 dakika boyunca yavaş yavaş yürüyün. Ardından tümseğe çıkın ve hızla inin. Şimdi 5 dakika boyunca düz yolda yeniden yavaş yavaş yürüyün. Bu yürüyüş tekniğini 2 kez tekrarlayın.

Yararı: Bu teknikle 8 dakika yürüdüğünüzde, kilometre başına yüzde 30 daha fazla kalori yakıyorsunuz. Temponuzu arttırmamaya da özen gösterin. Aksi takdirde vücudunuzdaki yağ depoları yerine, karbonhidrat depolarını çalıştırmaya başlarsınız.

Kalori değeri: 60 dakikada 550–700 kalori
134523
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.