4 Haftada Forma Girin!

Güncellenme tarihi: 24.02.2017
3.hafta: Güç toplama yürüyüşü
Tempo: İlk gün yürüyüşe ısınma adımlarıyla başlayın. Ardından 2 dakika boyunca tıpkı jogging yapar gibi hızlı adımlarla yürüyün. (dakikada 140 – 160 adım) Sonra 5 dakika boyunca yeniden normal tempoya dönün. Yürüyüşünüze şöyle devam edin: 3 dakika hızlı, 5 dakika yavaş, 4 dakika hızlı, 5 dakika yavaş, 5 dakika hızlı ve 15 dakika boyunca yavaş. Bu değişimli tempoda yürüyüş süresini yaklaşık bir saat olarak belirleyin. İkinci gün: ilk gün gibi temponuzu değiştirin.

Önemli: Nabzınız, maksimum değerin yüzde 65′ini geçmemeli. (220′den yaşınızı çıkarın. Mesela, 220 - 30: 190) Bu değerde yağlarınızı yakmak için en üst sınırda çalıştığınızı unutmayın. Temponuzu küçük adımlarla yakalamaya çalışın.
134876
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.