12 Bardak Su Bakın Ne Yapıyor!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
* Tuzu azaltmak: Kişinin herhangi bir sağlık sorunu yoksa, tamamen tuzsuz yemek zorunluluğu da yoktur. Yemekleri az tuzlu tüketmek yeterli olur. Örneğin az tuzlu pişirilmiş sağlıklı bir yemeğe, sofrada ayrıca tuz katmamalısınız. Bazı yiyeceklerin kendi yapısından kaynaklanan görülmeyen tuza da dikkat etmek gerekir. Çok tuzlu peynir ve zeytin çeşitleri tüketmeyin. Orta yağlı peynir alıp, peynir ve zeytini akşamdan suya koyarak tuzunun azalmasını sağlayabilirsiniz. Turşu, konserve, hazır ayran, hazır çorbalar, çeşniler, et ve tavuk suyu tabletleri gibi sodyum içeriği yüksek olan gıdaların da tüketimine çok dikkat etmek gerekir. Soda tüketiminde de aşırıya kaçılmamalıdır.
61616
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.