Tuğçe Sarıkaya

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
3493740
YORUMLAR

yapmayin arkadaslar gercekten türkiyede güzel bir kadin yok bi türk mankanlere bakin birde yabancilara makyaja bile ihtiyaclari yok süperler!!!!

Emel 20.10.2010 15:07:22

=) turkıyede yapılan yarsmadan da ancak bu kadarı cıkar! bu guzelse en yakın ucurumdan atabılırım kendımı..bır kere guzel dedıgın kısının bır tane makyajsız dogal bır fotografı olur kız gercekten kotu bır surata nsahıp.fızıgı guzel ama hersey fızık degıl ne yazk kı...

evrim erdoğan 20.10.2010 10:09:52

güzel oldugunu anlamak için dokunmak lazım:))

celka 10.02.2010 16:02:58

çok güzel bir kız bende seneye aynı yarışmaya girmeyi düşünüyorum umarım tuğçe gibi dünyadada başarılı olup bende türkiyeye güzel bir ödül getirebilirim. melis başar.

melis 12.01.2010 00:24:22

benim bu kızdan bir başkasına güzel demem için onun 3 gözünün olması gerekir çok güzel kız be abi yapmayın helal olsun ülkemizede büyük başarı getirdi uluslararası alanda kendine daha çok güvenen varsa bu yarışmalar herkese açık girsinler bakalım birde onları görelim ne kazanabilecekler '!!

murat 17.12.2009 20:59:20

gerçeği fotolarından çok daha güzel sataşmak için farklı rumuzlarla 5dk aralıklarla yorumlar yazmayın madem farklı insanlar gibi yorum yapmak istiyorsunuz bari arada en az 30dk ara bırakında çakmayalım sizin aynı kişiler olduğunuzu :)

melek 17.12.2009 17:55:19

kızlar kıskanmayın, saçma sapan yorumlar yapmayın :)

ahmet 15.12.2009 10:17:55

beğenmeyenler kendi fotosunu koysun da onları da görelim bu çirkinse onlara ne diyicez bakalım NOKTA

tolga b 14.12.2009 14:21:42

1. göğüsler silikonlu 2. gözleri şaşı gb bakıyor.. 3. yalancı.. arkadaşlar sormsı ayıp bu kızı kim üçüncü yapar ya? sadece boy'a bakılıyorsa zürafada da boy var yani.. ayrıca ben çoğu güzellik yarışmasında ondan kat kat güzel kızlar gördüm, ilk ona bile almadılar.. sanırım bu işte bi iş var! galiba jüri üyelerini de kolay söylediği yalanlarıyla kandırmış.. ayrıca suratına yaptığı boya küpü makyajlarla yaşından çok çok büyük duruyor.. küçük bir kadınım diyor adet

Gülce 14.12.2009 14:18:52

çirkin çirkin çirkinsiinnnnnnnnn....

dlra 14.12.2009 13:57:17
DAHA FAZLA YORUM GÖSTER
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.