Jennifer Ellison

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
YORUMLAR

Yaaa arkadaşlar,nerede o seksi bu kadın çirkin.

Kaan 02.10.2009 11:02:24

ya göğüsleri büyük ama dik deil normalde bnde dikleştirim bnmde öle durur eminim:)

handeee 01.10.2009 13:17:38

tek kelimeyle İĞRENÇ

seda 01.10.2009 13:09:16

Bu sitenin editörü hamile bir kadının vücudu üzerinden yapılan bu bir acayip pornografik tartışmayı ortaya koyarken tam olarak ne düşündü acaba merak ediyorum. Tavsiyem bu sitede çalışan ve bu haberin yayınlanmasında payı olan tüm insanların(erkek olanlar tabii) herkesin eşlerinin hamilelik fotoğraflarını da siteye koymasıdır, hatta yapılan yorumları çocukları ve eşleriyle de paylaşmalıdırlar.

MD 01.10.2009 12:58:37

kedi uzanamadığı ete mındar dermiş :D

kralcarsi22 21.06.2009 13:24:30

ya kalça diye bişey yok bu kadında yada sexi kalçalı dıye kandırmışlar türk erkeklerini:)ayrıca fotoshopla nenemde boyl gzl gözükür.bide doğal halini gösterseler ya bide buna gzl diyosunuz nesi gzl ya her yeri estetik ve silikon insan mı robot mu belli deil.bundan olsa olsa şişme bebek olur anca:)şişme bebek gibi aynı şişe şişe bu hale gelmiş yazıııkk:)

naim245 10.06.2009 00:11:56

O sadece hayal.. :)

fanzin 08.06.2009 22:50:11

hem çirkin hemde şişman gögüsleride silikon çok abartılı duruyo bu kadar büyütmeye ne gerek var :))anlaşılan türk erkeklerine hayran bu kadın:)türk erkekleri böyle etine dolgun kandılardan hoşlanır.poponu biraz şişirde tam olsun.:))zaten göğüsler başını almış gidiyo:)doğallık adına hiç bişey yok bu kadında.

naim245 08.06.2009 13:59:08

biçok resimde dikkatinizi çektimi arkadaşlar.çatlaklar göğsünde çok belirgin....

efsun 03.04.2009 17:58:45

çok güzel 1. kadın

talat karakaya 24.11.2008 08:52:01
DAHA FAZLA YORUM GÖSTER
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.