En büyük sırları vücutları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
TORI PRAVER
1.80 cm boyundaki mankenin ölçüleri 86- 68- 91
YORUMLAR

abi fotoshop motoshop bilmem vücut güzelliklerinden çok gözlerinin güzelliğide var onu atlıyorsunuz özelliklede adriana lima i love adriana (:

burcu 08.10.2011 04:30:47

öyle yada böyle güzel görünüyolar herkes fotoshpa bakmıyo!!! içine düşüo mankenlern:)

merve 29.11.2009 21:18:08

bu mankenlerin ve diger starlarin bütün fotoraflari photoshopdan gectigini bizim millet unutuyor... Yani hic bir insan dört dörtlük degilki...bi yamuklugu vardir bi yerinde:D Neyse herkezin zevkine göre...simdiki kizlarda zaten hep"plastic girl" olma yetenekleri var... makyajya karsi degilim ama bi ton sürüpde bide kendini bi bok zanneden kizlar yokmu:D valla bence bu tür kizlarin bi kendini begendirme bozuklugu var:D

amannn amann 24.11.2009 22:28:08
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.